Известие

Collapse
No announcement yet.

Жило на ръчната спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Жило на ръчната спирачка

    Преди 2 години брат ми смени жилата на ръчната на неговата 166-ца и сега пак са за смяна. Проблема е, че апарата и носача са под различен ъгъл и ако е хванато жилото за носача се пречупва. С времето ръждясва и съответно блокира. Някой решил ли е този проблем? Вчера смених жилата и на моята кола и не съм ги вързал за носачите и не са пречупени в момента.
    Attached Files
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    И при мене едното жило блокира откачил съм го да не задържа апарата като ги сменям ще погледна как е.
    Алфа 166 2.4 JTD

    Comment


    • #3
      Как е изкарал брат ти 2 години не знам
      Аз си ги сменям веднъж годишно.
      Сега отново съм легнал с поредните жила,като този път съм ги наблъскал с масло,грес плюнка и какво ли не само и само да изкарат до другото лято.Освен че се пречупва,както си забелязал прави корем между носача и апарата и положението е неспасяемо.Ако ги оставя да се "веят" покрай носача ще заминат от гумата
      Така че като изключим жилата които по подразбиране са си боклучета,олигофренизма при задното окачване и съпътстващите елементи е титанично при талянците
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Как е изкарал брат ти 2 години не знам
        Аз си ги сменям веднъж годишно.
        Сега отново съм легнал с поредните жила,като този път съм ги наблъскал с масло,грес плюнка и какво ли не само и само да изкарат до другото лято.Освен че се пречупва,както си забелязал прави корем между носача и апарата и положението е неспасяемо.Ако ги оставя да се "веят" покрай носача ще заминат от гумата
        Така че като изключим жилата които по подразбиране са си боклучета,олигофренизма при задното окачване и съпътстващите елементи е титанично при талянците
        А аз съм решил с тези на моята да изкарам поне 6-7 години. Корема м/у носача и апарата не можеш ли да го обереш като издърпаш жилото напред към резервоара и там да е големия корем. При мен за сега седят добре като не са закачени за носача. Не опират в гумите. Единствения проблем е, че ако кача 3-ма отзад ляга задницата и жилото се мачка м/у подкалниците и носача.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Моите като ги гледам са оригиналните с оригиналното окачване, не са мръднали освен, гумените маншончета до апаратите, които се разпаднаха и ги махнах.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment

          Working...
          X